zondag 9 november 2014

Just a note

Oooh wat zijn hier toch dagelijks mooie dingen te zien. Ook ik probeer jullie steeds wat moois te laten zien zodat jullie ideeen en voorbeelden genoeg krijgen en dus eigenlijk nooit zonder inspiratie hoeven te zitten.

Deze keer heb ik weer een kaart met bruin en blauw. Zoals je weet mijn lievelings kleuren en misschien ook wel van jou.


Eerst begin ik weer met het totaal plaatje. En dan zal ik alle producten en dingetjes per foto beschrijven.


De basis is een vierkant van 15 x 15 cm. Daarop design papier van 14,5 x 14,5 cm. Aan de linkerkant heb ik er de randstans met de boogjes tussen verwerkt. Deze heb ik uit Kraftpapier gestanst.


In de rechterbovenhoek heb ik een doily geplakt die ik uit designpapier heb gestanst. Daarop weer een cirkel van Kraft papier met daarop een kant en klare paper doily. In het hoekje van het afdrukje heb ik nog een vlindertje geplakt. Deze heb ik uit roze cardstock gestanst en voorzien van wat blauwe pareltjes.


De barcode stempel heb ik met bruine inkt op licht bruin papier gestempeld. Daarna op de, uit Kraft papier gestanste label geplakt. En op de label zit een klein houten vogeltje en door het gaatje heb ik een strik gedaan van creme kreukel lint.


Als laatste wil ik je nog het afdrukje laten zien. Deze heb ik met de Sennelier ingekleurd. Daarna langs de randen nog voorzien van wat grunge en post stempels. Her en der heb ik op de kaart nog wat structuurpasta gesmeerd. Dit kun je heel mooi doen met de structuurpasta van Doobadoo.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Labels & Tags label 1  Clear stamp - Barcodes

En zo is er dus weer een kaart ontstaan. Ik hoop dat je hem weer leuk vind en dat je er wat ideeën aan over houd, Ik wens je in elk geval veel freubel plezier !







De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


9 opmerkingen:

  1. WOW, was für tolle Karte, super Coloriert
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie creatie, super kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi ,mooie kleuren en afbeelding
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Zo mooi ingekleurd Janet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje en idd hele mooie kleuren combi.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi jolanda
    ik heb je kaartje op de kreadoe gezien en was helemaal weg van die stempel
    helaas kan ik hem nergens vinden, verkoop je deze stempels ook of welke winkel of waar zijn ze tekoop
    was weer gezellig bij je kraam, jammer dat jij er niet was
    groetjes marcella van de kerkhof

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marcella,
      Deze stempel is een digi. En is van Heather Valentine.

      Verwijderen

  7. Heel erg gaaf ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen