donderdag 20 november 2014

Blossom

Hallo,

ik wil jullie met deze kaarten laten zien, dat de stempelset Cherry Blossom Tree niet alleen te gebruiken is in het voorjaar. Het is een van mijn meest gebruikte stempelsheets van Noor. De boom gebruik ik in zijn geheel of op een klein kaartje alleen een takje.


Daarnaast zijn de losse bloemen zo mooi op CAS kaarten te verwerken. Een voorbeeld daarvan staat op de een na laatste bladzijde van Magazine 4.  Met de teksten kun je goed gevoelens uitdrukken of iemands iets goeds toewensen.

Clear Stamp - Cherry Blossom Tree  Clear Stamp - Teksten - Recht

Kortom deze sheet hoort in de collectie van een kaartenmaker. Bij de kaarten in deze post heb ik de boom gecombineerd met achtergronden die ik maakte met Panpastel parelmoer. Ze zijn alle vijf verschillend met een overeenkomst: DE BOOM. 


Ik heb als eerste de achtergrond gestempeld of met een mask aangebracht. Na het fixeren kon ik mijn stempels gaan inzetten.


 Bij de langwerpige kaart nam ik de Grunge stempels voor extra accenten op de achtergrond. Op deze kaart mochten ook de vogeltjes niet ontbreken, zo ontstond een heel buitentafereeltje. Dit zijn zogenaamde "one layer "kaarten, die zich goed lenen om voor een postzegel verstuurd te worden.

 Clear stamp - Silhouette Birds

Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt gekregen en zeg tot een volgende keer.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





4 opmerkingen: