vrijdag 21 november 2014

Carpe Diem


Hallo mede hobbyiste leuk dat je hier weer een kijkje komt nemen!

Het is dan al herfst maar dit keer kom ik met een kaart langs waarbij ik lekker vlinders heb gebruikt. Zo krijg je NU AL weer zin in het voorjaar. Ik ben namelijk niet echt zo`n wintermens.


De basis is een vierkante kaart van 15 x 15 cm. Deze heb ik van Kraft papier gemaakt. Daarop designpapier van 14,5 x 14,5. 


Uit het donkerste gedeelte van het designpapier heb ik een strook gesneden die 14 cm lang is. Hier heb ik de randstans van de vlinders achter geplakt. Op de rand heb ik nog de twee losse vlinders opgeplakt en deze voorzien van wat pareltjes.


Het tekstje Carpe Diem ( pluk de dag)  heb ik ook uit het donkerste design papier gestanst. Daarna heb ik het op wit cardstock geplakt en vervolgens op een stukje Kraft papier.


Ook was er een plaatsje voor het mooie filigraan hekje. Ook deze heb ik uit Kraft papier gestanst. En heb er nog een vlindertje en een vogeltje opgeplakt. Het vogeltje is gemaakt van papier klei en een malletje.


Ook mochten de bingo stempels weer dienst doen. Dit keer heb ik ze met  Versamark inkt op Kraft papier gestempeld en voorzien van roze embossingpoeder. De bloem heb ik gemaakt met de floral flourishes bloemen stans. 

Pre-Order November - Cutting & Embossing mal - Sending Love - Xoxo & Carpe Diem

Aan de bovenkant heb ik de bloemen voorzien van bruine glimmermist. De onderkant heb ik wit gelaten. Verder nog wat bloemen erbij en een blad die ik uit groen cardstock heb gestanst.


En het ingekleurde afdrukje, Om het het afdrukje heb ik nog wat witte stipjes gezet met een parelpen. Nou, hier krijg je toch echt "lente" zin van. 

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand vlinders  Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - 2 vlinders

Maar het zal nog wel een tijdje duren voordat we weer vlinders zullen zien. Eerst nog even de winter tegemoet. En ach, wat ik dan wel weer als voordeel zie van de winter is dat je wel veel meer freubeltijd hebt, is het toch nog ergens goed voor. 




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen: