donderdag 13 november 2014

Cirkels

Hallo bloglezers,

Na enkele weken vol met leuke demonstraties Panpastel parelmoer, wil ik jullie hier ook wat creaties laten zien. Tijdens de demo's heb ik velen van jullie mogen laten zien, hoe gemakkelijk je met Noor!design clearstamp de juiste positie kunt bepalen. Zonder moeite zet je je stempel zijn goede plek.


Ik gebruik bij mijn Panpastelkaarten vaak de Noorstempels, zo ook bij deze kaarten. De elegante swirls maken van deze eenvoudige Panpastelkaarten een mooi geheel.


Voor het maken van de Panpastel-achtergrond heb ik uit een stuk karton drie cirkel gestanst en dat stuk karton als sjabloon gebruikt. Vanaf de rand van de cirkels heb Versamark inkt en later paarse Panpastel aangebracht. Na het fixeren ben ik gaan stempelen met deze elegante swirl en bloem, ik nam een Archval-inkt Cobalt.


De teksten komen van twee verschillende sheets. Wil je een tekst scherp afdrukken, zet dan je acrylblok op je papier en laat de inkt even intrekken, druk er niet op, want dan krijg je te brede letters. Dus alleen neerzetten en even laten intrekken.

Clear stamp - Silhouette Swirls 2  Clear stamp - Wild Flowers

Maak je stempels na gebruik schoon met een babydoekje. Mochten ze niet meer zo goed op je blog hechten, was ze dan even af. Zeker bij Panpastel kan er wat poeder aan de achterkant komen en dan hechten ze minder.

Tot een volgende keer, ik heb nog meer eenvoudige kaarten met de Noorstansen en stempels.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



4 opmerkingen:

  1. super kaartje met weer een mooie stempel

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Dit ziet er wel heel mooi uit. De stempels geven inderdaad een elegante uitstraling aan de kaarten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze prachtig Diny, en kijk uit naar de rest.
    Bedankt voor de tip....scherpe tekst stempelen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Heel erg mooi hoor ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen