dinsdag 18 november 2014

Demo bij Hobbyshop Veldmaat

Hallo allemaal,

Aanstaande vrijdag 21 november word  hobbyshop Veldmaat  geopend.
U kunt deze nieuwe shop vinden aan Noordsingel 39 te Haaksbergen.



Deze dag zal ik een demo geven met de diverse winter en kerst producten van Noor! Design. En zal ik u laten zien hoe u de rolroosjes maakt of de bloemen een mooie kleur geeft. Komt u ook gezellig even langs?



Ook deze kaart zal ik bij hebben deze dag met nog vele andere. Heeft u vragen stel ze dan gerust.
Ik heb er reuze zin in!

Ik hoop jullie te zien aanstaande vrijdag bij de opening van Hobbyshop Veldmaat te Haaksbergen.




2 opmerkingen:


  1. Wat een schitterende kaart weer ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Perfecte kleur voor de winter.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen