vrijdag 14 november 2014

Demodag Do It Creatief te Elst

Zaterdag 15 november staat er weer een leuke demo gepland en deze keer is dat bij Do It Creatief in Elst. Er zijn meerdere demo's van Noor! Design en Dutch Doobadoo.

Ook deze fleshanger van Dutch Doobadoo neem ik mee. Ik heb de mal nagetekend op cardstock en uitgeknipt. Daarna met Designpapier bewerkt.


Omdat ik beide bloemen hoeken van Noor! Design wilde gebruiken heb ik maar besloten om meteen 2 fleshangers te maken. Altijd leuk om een fles wijn kado te geven met een leuke fleshanger.


Bij deze heb ik in het ovale frame een tekst stempel gebruikt van de Blossoim stempelset. Natuurlijk met andere stansen van Noor! Design opgeleukt. De rozenhoek is erg leuk om in 2 kleuren uit te stansen zoals je ziet. 


 Zie je hoe lief het kleine vogelhuisje is, echt een schatje op je project,


Bij het andere label heb ik in het ovale frame een vintage plaatje gebruikt van Hobby Voordelig. Het knipvel Flowergirl nr. 19. Ik ben helemaal weg van de vellen.


Ook hier natuurlijk opgeleukt met Noor! Design stansen. Het zakhorloge, wat mijn favoriet blijft en ook de vlinderrand.


Ik hoop je aanstaande zaterdag te zien bij Do It Creatief. Wij hebben er reuze zin!
Natuurlijk zal ik je laten zien hoe je de mooie rozenhoeken kunt maken in 2 kleuren maar ook hoe ze je kunt be-inkten dan worden ze ook prachtig.

Noor! Design Roses

We gaan aan de slag met de rolrozen en nog veel meer leukes!
Tot zaterdag,

Liefs,



4 opmerkingen:

  1. Hi Joyce....wat een schitterende flessenhangers heb je gemaakt beeldschoon beide.
    Ik wens je een hele gezellige dag toe morgen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Joyce,
    wat een schitterende flessenhangers heb je gemaakt! Mooie warme kleruen. En morgen (straks) zal welw eer en gezellige boel worden denk ik! Veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen