dinsdag 4 november 2014

Droom...

Ik heb weer een vintage kaartje voor jullie ter inspiratie. Het romance blokje is zo geschikt hiervoor! Even met  bruine inkt de randjes doen, daarna met de distresser het een beetje opschuren en dan heb je al een mooie basis voor de vintage kaart!


Ik vind de blauwe mal frame met rand mal zo passen bij vintage kaartjes, echt een romantisch sfeertje! Het plaatje heb ik passend gemaakt aan het frame. De postcard stempel heb ik met bruine inkt op een stukje dessin papier gestempeld. uitgeknipt en daarna in mijn hand een beetje verfrommeld. Ook her en der een klein scheurtje mag best!


De vogeltjes zijn zo lief en passen altijd wel ergens in een hoekje.. met wat gesso heb ik ze bewerkt! Ook heb ik het muziek papier blokje gebruikt.. Er zitten diverse tinten in dat blokje, dat er altijd wel eentje bij de kaart past. Eronder heb ik nog wat ribbelkarton geplakt  en helemaal onderaan de blauwe ronde rand stans. Deze heb ik eens in de kleur van het papier gestanst.

Paper bloc - Romance  Paper bloc - Dance to the Music - music notes

Natuurlijk horen er bloemen op de kaart en met de vintage flourish blaadjes en een swirl erbij maakt het de bloemen toef wel af vind ik persoonlijk. De tekst en de pijl zijn van Dutch doobadoo en  ook die zijn iets bewerkt met de gesso.

Cutting & Embossingstencil - Postage stamps  Clear Stamp -  Sending Messages - Postcard stamps

Wat ik zo handig vind aan de postzegels van Noor, is dat ze altijd heel gemakkelijk een leeg plekje op de kaart kunnen opvullen.. Zo ook op deze!

Ik hoop dat ik jullie zo eens geïnspireerd heb om ook eens een vintage kaart te proberen!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen: