donderdag 6 november 2014

Happy Baby

Hallo lieve allemaal,

Wat ook leuk is maken zijn baby kaarten en kadootjes. Niks leukers dan iets te geven wat je zelf gemaakt hebt.

Dus vandaag een babykaart van mij. De roze kleur geeft aan dat het voor een meisje bedoeld is. Verder heb ik niet veel andere kleuren gebruikt als het roze en bruin.


Na het uittekenen en knippen van de basis uit kraft heb ik hem bekleed met design papier. In het midden heb ik nog een strook kraft en designpapier geplakt waar ik de postcard achter heb geschoven.


Aan de rechterkant naast de afbeelding heb ik een label met de barcode stempel geplaatst. Hierop nog een paar lieve baby schoentjes die ik na het stansen en  embossen voorzien heb van witte stipjes met de molotow marker.


Het vintage plaatje heb ik op de rechthoek filigraan geplakt. In het hoekje nog een klein hobbelpaardje van doobadoo.


Aan de linkerkant heb ik nog het jurkje geplakt. Onder het jurkje kun je nog een klein stukje van 
het randstansje zien.



Dat was het weer wat deze kaart betreft. Ik ga weer aan de slag en weer een nieuw voorbeeld maken.
dus wie weet tot snel.





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart en schattig ook.
    Groet Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje! Er is zoveel te zien en zo meisjesachtig. Enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk en lief die babykaartjes, zo dankbaar! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje, Janet.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen