maandag 17 november 2014

Kerstgroetjes

Vandaag laat ik jullie een echte winterse kaart zien met natuurlijk weer allemaal mooie materialen van Noor! Design. Komen jullie al een beetje in de winterse sferen met onze kaartjes. Je ziet natuurlijk veel winter en kerstkaarten nu. Heeft ook wel weer wat...


Ik heb een strook gesneden van 12 x 30 cm en deze op de helft gevouwen.  De voorkant is ook weer op de helft terug gevouwen. Het witte karton heb ik iets kleiner gehouden, ook het lichtblauwe karton is weer iets kleiner als het wit. 

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Reindeers  Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Christmas Ornaments  Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Kerstbal

Een heel mooi plaatje die ik een kader heb verwerkt. De randjes heb ik tussen het bruine en witte karton geplakt.  De hertjes staan zo mooi bij dit plaatje. Het lijkt nu net een schilderijtje.


Ik hoop dat ik jullie vast kan inspireren voor het maken van jullie kerstkaarten.
Fijne dag vandaag!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

10 opmerkingen: