zondag 9 november 2014

Kerstknuffels

Op deze mooie zonnige zondagmiddag wil ik jullie graag een winters kaartje laten zien. Ik denk dat jullie, net als ik, ook allemaal druk in de kerstkaartjes zitten. Het wordt, zoals altijd, weer een race tegen de klok om alles klaar te krijgen.


Op dit moment is de nieuwe Clear Stamp set met allemaal leuke Nederlandse kerstwensen mijn favoriet. Deze ontbreekt dan ook op geen enkele van mijn kaartjes. Vandaag heb ik weer gekozen voor de tekst "kerstknuffels".


De basis voor de kaart is een Dutch Shape Art mal maar langs de randjes heb ik een Noor! Design randstans verwerkt. Deze matcht met het frame wat ik rondom het stempelafdrukje gebruikt heb.


En ook de rolroosjes mogen weer niet ontbreken. Dit keer in traditioneel rood, en later wat aangezet met gesso. Onder alle designpapiertjes heb ik uit wit cardstock nog de Noor! Design doilies mal verwerkt.


Geniet nog even van de dag, leuk dat jullie hier weer langs geweest zijn!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




5 opmerkingen: