donderdag 13 november 2014

Let it Snow

Het papier uit het Paperbloc Winter Wishes 6011/0306 blijft toch wel één van mijn favoriete Paperblocs voor de kerst / winterkaarten. De kleuren zijn gewoon zó mooi! Volgens mij is inmiddels mijn 2de blok nu ook wel weer op. Ik heb er onderstaande kaart weer mee gemaakt:


Voor deze kaart heb ik een CandiBean stempel gebruikt - Let it Snow. Deze is ingekleurd met de l'Aquarelle. Links achter het afdrukje zie je de stempel "My Wish List". Deze heb ik met VersaMark gestempeld en daarna witte embossingpoeder DP100 erop gestrooid en verhit met de heattool.
Aan het jute touw hangen nog 2 kleine belletjes.

Clear Stamp - Teksten - My Wish List

De IJskristallenrand 6002/2021 blijft toch ook super mooi hé?  Echter de bloementoef heb ik de mal 6002/0149 nog verwerkt, deze heb ik in 2 stukken geknipt en zo als decoratie achter de bloemen verwerkt.

Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Rand met ijskristallen  Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - IJskristal 3

Van de Cardboard Art sterren van Dutch Doobadoo heb ik de bovenkant afgehaald zodat je het leuke ribbeleffect ziet. Hier heb ik wat gesso overheen gesmeerd. De letters Xmas zijn gemaakt met de Typewriter Keys stempel 6410/0078. Ook deze heb ik met VersaMark gestempeld en embossingpoeder DP100 eroverheen gestrooid en verhit. Daarna uitgeponst met de EK-success pons E5410062, die past perfect bij deze Typewriter Keys stempels.



Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xXx

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, leuk met die fel blauwe kleur erbij.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje echt prachtig

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart!
    Alles matcht zo mooi bij elkaar!
    Erg mooi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een echt plaatje. Super mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen