maandag 10 november 2014

Life Isn't About Waiting...

Ik vind dit soort  creaties zo leuk om te maken. Je kunt er van alles op kwijt en het is net een cadeautje wat je weg kunt geven. De foto van Noor is dan ook wel gaaf om er bij te gebruiken!

De basis is een tag van craft papier  en is 17 bij 11,5 cm. Het onderste plateautje is gemaakt van de ronde doily en is aan de achterkant van de tag geplakt. 


Het  plaatje is  ons allerliefste Noortje . Dit plaatje en nog 8 andere zaten op het vel dat de mensen op de Noor! Vriendinnen dag kregen in de goodiebag. Met mijn demo kaarten heb ik allerlei voorbeelden gemaakt met die plaatjes, maar deze is toch wel favoriet! Ik heb hier het papierblokje romance voor gebruikt. Dit geeft een mooie vintage uitstraling!

Paper bloc - Romance

Ik heb haar tegen de rechthoek mal geplakt en bovenaan de vlinderstans  geplakt in een bochtje. 1 vlinder heb ik er af geknipt, zo kwam het mooier uit. De blauwe rand heb ik zo hoog mogelijk aan de zijkant geplakt omdat ik anders in de knoei kwam met de muzieknoten rand onderop.

Cutting & Embossingmal - Dance to the Music - Rand muzieknoten  Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Doilies 2

De postcard stempel heb ik met bruine inkt  op design papier gestempeld en in mijn handen een beetje gekreukeld. Door de vlinders vond ik het  mooi staan om ook een stukje honingraad erbij te plakken. Daarop weer een klein vlindertje  en ook verspreid over de kaart wat vlindertjes opgeplakt. De tekst is van Dutch doobadoo net als de honingraad trouwens! Heb achter de tekst nog een border geplakt. Her en der heb ik met gesso nog wat wit accenten aangebracht zodat het niet een te donkere kaart werd.


Op de bodem heb ik wat mos geplakt (wel met lijm die transparant opdroogt) en  daarin heb ik de muzieknoten rand gezet. Bijpassende kleur bloemen  met onze mooie blaadjes erbij en zo geef je toch iets aparts weg!

Tot de volgende keer,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

1 opmerking: