dinsdag 11 november 2014

Misha

Misha is de pup die we ruim een half jaar geleden aan onze dochter hebben gegeven. En zoals alle eigenaren van een jonge (lees=schattige) hond, hebben ook wij veel foto's gemaakt van haar.

De allereerste foto's heb ik gescrapt op deze layout.


 Het is nu, na een half jaar, al leuk om terug te kijken hoe ze veranderd is. Dus is het goed om wat data te onthouden, informatie die je anders gemakkelijk vergeet. De tekst heb ik geprint op bijpassend dessin-papier, in repen gesneden en met foam-tape bevestigd.



De letters van de titel en de rozenrand van Noor rand heb ik gestanst uit een kurk-vel. Het snijdt heel makkelijk en geeft een mooie diepte aan het werk.




De rozen stans heb ik eenmaal uit kurk gestanst en eenmaal uit rood colorcore-cardstock.



De rode rozen heb ik los geknipt  en op de kurken rozen geplakt. Door ze voorzichtig op te schuren krijgen ze diepte en worden ze heel echt.





De kleine prinses verdient een kroon. Ik heb daar de bovenkant van het blauwe frame voor gebruikt.








Tot slot heb ik met de restanten van de rozen-takjes een klein takje gemaakt. Omdat ik nou eenmaal niets kan weggooien.




Echt een schatje toch ? Tot de volgende keer!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking:

  1. Ohw, kijk nou toch wat een dotje. Je hebt er een hele mooie LO van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen