zondag 30 november 2014

Noor! Design Challenge - Lantaarn

Hallo Allemaal,

Wat zijn we blij dat we de Noor! Design Challenge gestart zijn want jullie doen allemaal zo enthousiast mee. Later deze week komt de uitslag van de challenge met de trapjeskaart online en laten we ook alle creaties van alle deelnemers hier zien op ons blog. 

Dus ook deze maand hebben we weer een leuke challenge bedacht. Deze keer is dat een patroon van een lantaarn. Het idee komt weer van Miranda Bouhof.




Het formaat van dit patroon: hoogte 240 x 305 mm (past dus op een scrapvel)
Maak dit patroon 2 x. 

Voor de liefhebbers met een Silhouette Cameo: je mag het patroon ook als studio bestand aanvragen via email bij joyce.martens@noortje-design.nl

And for all you crafters with a Silhouette Cameo: to receive a studio file from this pattern please email to joyce.martens@noortje-design.nl  


Niet alleen ik, maar ook andere Noor meisjes zijn met deze uitdaging aan de slag gegaan. Zie hier de resultaten en laat je inspireren:

Jolanda



Miranda

Tiets

Janet

Jenine



Je kunt meedoen met onze challenge tot 29 december 2014 door een foto van je creatie inclusief je naam te emailen naar: 
info@noortje-design.nl
(alle inzendingen worden na 29 december getoond hier op ons blog)

You can join our challenge till the 29th of December 2014 by sending a picture from your creation including your name by email to: 
info@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 29 december met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:



We gaan er weer vanuit dat jullie weer met zijn allen mee gaan doen met onze uitdaging. Heel veel succes!


19 opmerkingen:

  1. Ooooh super met kerst in het vooruitzicht ga ik hier mee aan de slag......heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeannette van de Pas30 november 2014 om 10:38

    Zeker super ga er ook mee aan de slag eerst me kerst kaartjes af maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Wat een super gave lantaarns allemaal. En het patroon is ook erg leuk. Ik ga zeker proberen om weer mee te doen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O,wat een leuke challenge en wat een mooie lantaarn,ik ga ook mee doen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat n prachtige creaties meiden. Lijkt me leuk om hier mee aan de slag te gaan. Mailtje is inmiddels verzonden ;)
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige lantaarns allemaal mooi bewerkt.
    bedankt voor de template ik ga kijken of ik mee kan doen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Maar aangezien ik geen Silhouette heb, kun je me de maten van de panelen ook even geven? Jullie hebben allemaal je best weer gedaan! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie voorbeelden! Echt gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke inspiratie heb ik onderweg gezien! Ik zal de stempel ook weer eens opzoeken.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super mooi allemaal, ik ga hem vanmiddag samen met mijn zoontje maken gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave voorbeelden Dames! Superzz!
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb een mailtje gestuurd want, ik wil graag meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lantaarns !!! De mijne is ook klaar, en de foto's zijn gemaild !!! Hij was superleuk om te maken !!!!
    Bedankt voor het prachtige patroon !!!!
    groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG ..What beautiful Lanterns...!!! and why I found this amazing blog today...?? poor me :( I dont have much time to do ...Hope the next I will joint it, waiting for the next : )

    BeantwoordenVerwijderen