dinsdag 4 november 2014

Roses

Hallo lieve allemaal,

Vandaag kom ik je een label laten zien die heel eenvoudig is,  maar toch wel sierlijk is. Soms wil je iemand, waarmee je een goede band hebt, iets geven met een persoonlijk tintje. Zo heb ik deze label gemaakt.  Deze komt aan een grote doos chocolade te hangen.


Wat ik heb gedaan is het volgende, En label bekleed met design papier. Daarop aan de onderkant een brede strook kant. Vervolgens heb ik de rozen uitgestanst en in de mal laten zitten. 

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Rozenhoek

.Nu heb ik met een dauber ( een klein sponsje ) de rozen voorzien van Versamark inkt. Daar heb ik rode  embossingpoeder gestrooid en met een  heattool laten smelten. De bladeren heb ik met groene distress inkt en een daubertje gekleurd. 


Daarna heb ik de label uit Kraft papier gestanst en de tekst op een papier gestempeld. Deze heb ik ook uitgestanst en op de label geplakt. De randen zijn allemaal voorzien van bruine inkt. Op de label nog een charm van een inkt pen en her en der op de label heb ik nog wat witte stipjes met een parel pen gezet.  Een grote strik bovenaan maak de label helemaal af. 

Clear Stamp - Teksten - Friendship

Zo zie je dat je ook met weinig iets moois kan maken. En nu maar hopen dat straks mijn cadeautje in de smaak valt.
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:






3 opmerkingen: