vrijdag 7 november 2014

Sneeuwpret

      Hallo volgers,
 Vandaag ben ik weer van de partij op ons blog, zo leuk om steeds wat aan jullie te laten zien. Wat heb ik gemaakt voor jullie? Een snow globe!
  
 Mijn kleine mannetje is helemaal in de ban van die dingen  dus dacht ik waag het erop! Mam hij moet wel schudden he? Anders is het niet echt! Nou ik plakken, knippen en meten. Met dit als resultaat. En jaaaaaa hij schud! 


De basis heb ik gemaakt uit wit en zwart carstock . En dat beplakt met het Noor paperpad wood en het nieuwe winterblokje. De tekst komt uit het nieuwe clearvel met tekststempels en sommige passen dus ook perfect op de tag. Natuurlijk mochten ook de ijskristallen van Noor niet ontbreken op dit sneeuwerige kaartje.

Omdat mijn afdrukje , wat ik overigens heb gekleurd  met sennelier aquarelle  een vogeltje op zijn arm heeft. 


Vond ik het takje met de vogeltjes zo toepasselijk! Mijn kleine jongen vind de kaart geweldig, benieuwd wat jullie er van vinden .

Liefs 
      



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop

7 opmerkingen: