dinsdag 11 november 2014

Trapjeskaart

Goedemiddag allemaal,

Vandaag is mijn verjaardag, maar toch nog gauw een kaartje voor jullie. Zoals de meesten van jullie wel weten loopt er ook op dit moment weer een hele leuke challenge op het Noor! Design blog


Miranda Bouhof had voor ons weer een leuk patroon bedacht, en dat was deze keer de trapjeskaart. Ze heeft ook voor jullie uitgewerkt hoe dit patroon in elkaar steekt en dit stap voor stap uitgewerkt. Klik maar op bovenstaand logo om doorgelinkt te worden. 


De basis van mijn trapjeskaart is gemaakt van kraftpapier. Daarop gemat met wit cardstock en vervolgens designpapier uit het Noor! Design blokje Winter Wishes.


De kerstbel komt ook uit de collectie Happy Holidays, koordje en belletjes eraan geknoopt. 


Op de trapjes heb ik met de postzegelstansjes uit de collectie Sending Messages vierkantjes gestanst. Hierop met een Noor! Design alfabet stempelset de letters XMAS gestempeld. 


Je kunt meedoen met onze challenge tot 29 november 2014 door een foto van je creatie inclusief je naam te emailen naar: 
info@noortje-design.nl
(alle inzendingen worden na 29 november getoond hier op ons blog)

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 29 november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:


Ik hoop dat ook mijn bijdrage jullie bevalt.
Heel veel plezier met het maken van de kaart en we verwachten weer veel leuke inzendigen!
 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





8 opmerkingen:

  1. hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag gewenst jou trapjes kaart is erg mooi ik ben er ook al aan begonnen en stuur hem dan gauw op groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een fijne dag met allen die je lief zijn.
    Je trapjeskaart is super!

    Liefs, sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jolanda en nog een hele fijne dag gewenst!
    Je trapjeskaart is erg mooi geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolanda...Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een hele mooie dag gewenst.
    Jou trapjeskaart is prachtig.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciflapstaart Jolanda!
    Ik wens je een heel goed en gezond nieuwlevensjaar toe.
    Morgen hangen de slingers bij mij te wapperen ;-)

    Groetjes Janneke Vink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kaart is als een taart, het hoort erbij als je verjaart.
    Dikke proficiat voor je verjaardag.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Ohhh facebook geeft helemaal niet aan dat je jarig bent,
    maar hier alsnog ook van ♥-e gefeliciteerd met je verjaardag ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen