woensdag 26 november 2014

With Love

Hallo allemaal,

Ik heb het deze week zo druk gehad met ontwerpen, verpakkingen maken en het Noor! Design magazine dat ik nauwelijks tijd gehad heb om een kaartje te maken. Maar er lagen nog zoveel leuke nieuwe spulletjes op me te wachten dat ik mezelf vanmiddag toch een paar uurtjes tijd gegund heb om even te gaan zitten voor een kaartje. 


Deze nieuwe blauwe mal heb ik gestanst en geembost uit mooi babyrose linnenkarton. Ik heb de mal nog een keer gemat op wit papier zodat hij extra mooi uitkomt. 


De basis voor mijn kaart is een nieuwe Dutch Shape Art mal die vanaf volgende week in de winkels ligt. Ik weet nu al dat deze op mijn favorietenlijstje komt en dat ik die heel erg vaak ga gebruiken. 


Het hart komt uit de nieuwe collectie Sending Love. Ik heb hierbij ook een passende stempelset gemaakt met daarbij designs in hartvorm die weer precies passen in de mal. 

 

Ook deze buttonstempel "with love" komt uit dezelfde stempelset.


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en ik heb rondom het meisje nog een paar grunge hartjes gestempeld en opgeplakt. 


Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaartje. Het was weer een feestje om deze te mogen maken in ieder geval!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





6 opmerkingen:

  1. wat geweldig weer allemaal!!!
    leuk kaartje!!!
    groetjes ayten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje met die prachtige mallen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig en ook de stempel set ziet er schitterend mooi uit.
    Nou hopelijk komt de kerstman nog wat brengen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en wat een leuke mallen.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen