donderdag 19 oktober 2017

Release Bloghop

Goedemorgen dames,

Jullie hebben al kunnen genieten van de nieuwe collectie op Facebook. Maar natuurlijk willen we jullie ook op ons blog inspireren.

foto van Jolanda Bergmans.


De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Je start met hoppen bij het blog van Janet.

Janet

Miranda

Joyce

Judith

Monique

Jolanda

Astrid


Marjolijn

Daisy

Miranda

Hanny

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 19 oktober t/m 21 oktober langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

31 opmerkingen:

  1. Een goed begin van de dag....lekker hoppen met een bakkie langs alle Noormeisjes. Prachtige creaties gezien en veel inspiratie opgedaan. Top dames, bedankt. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel gave creaties gezien, zooo leuk. Heb overal reactie achtergelaten. Super bedankt. Liefs Wendy Hooisma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties zijn er door de DT leden gemaakt, petje af voor jullie allen, ze zijn ook zo lekker verschillend en er is veel om op te bewonderen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie nieuwe stansjes, scrapbook stencil en scrappapier deze mnd en prachtige kaarten, boekjes en lay out super de bloghop om ideetjes op te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn weer hele mooie en leuke projecten gemaakt.
    Mooie spulletjes zijn er weer uitgekomen.
    Prachtig Dames en bedankt voor de inspiratie weer.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creaties zijn er gemaakt.
    De een nog mooier dan de andere.
    En dan die schattige Charles.
    Ik heb weer heerlijk ideeën opgedaan en ga nu kijken war ik ze allemaal kan vinden.
    Bedankt voor de hop en bergen aan inspiratie.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een mooie kaart, en charles is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie's en Charles is zo'n lief uiltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave creaties hebben jullie weer gemaakt lieve Noor Meisjes. Weer heel veel inspiratie opgedaan en tips gekregen. Door jullie blogs kom je op ideeën om andere dingen met je materialen te doen en er anders naar te kijken. Dank jullie wel daarvoor. Ik kijk er elke maand naar uit, net als jullie liveblogs. Liefs Monica 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb echt heel erg genoten van deze bloghop, wat veel leuke ideetjes, mooie creaties gezien en nieuwe technieken , zelfs waar ik nog niet van gehoord heb, maak nog niet zolang kaartjes, ik vind het zo gaaf die bloghops, zo leuk om rond te hoppen, zo geweldig jullie bezig zijn, ook met de live uitzendingen, filmpjes op you tube en zoveel meer, dank je wel hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer heerlijk gehopt. Fantastisch deze bloghop en wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt door de DT dames, proficiat! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo even lekker aan het hoppen geweest. En wat een leuke dingen heb ik voorbij zien komen. De inspectie is bij mij ver te zoeken. Maar ik heb hier zeker wel weer wat ideeën opgedaan.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mens heeft weer veel inspiratie op gedaan. Ik zit vol met ideeën en mijn vingers jeuken om met al dat moois aan de slag te gaan. Deels de spullen liggen...dus dat komt goed! Supergaaf zo'n bloghop met mooie kaarten. :) Groetjes Sirela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was een behoorlijk lange hop, maar wat was het de moeite dubbel en dwars waard! De release van deze maand behoort dan ook tot een van mijn favorieten van het papier tot de stansen en mask stencils. super, en jullie hebben ze stuk voor tuk prachtig verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mens heeft weer veel inspiratie op gedaan. Ik zit vol met ideeën en mijn vingers jeuken om met al dat moois aan de slag te gaan. Deels de spullen liggen...dus dat komt goed! Supergaaf zo'n bloghop met mooie kaarten. :) Groetjes Sirela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor jullie inspiratie. Mijn lijstje voor het hobby shoppen van morgen wordt steeds langer. En mijn portemonnee een stuk leger. Lol.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heelveel leuke ideen en inspiratie opgedaan.Mijn verlanlijstje wordf al langer.
    Maar bedankt....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat heb ik genoten van al die mooie creatie,s de voorbeelden van charles al opgeslagen een winter uil en kerst uil zo leuk idee of of zijn kop hij is ook weer super cute en staat bij in de bestelling maar de hele lijn van deze maand is weer super gaaf de kant ovaal en rand de filmstrip het note boek stansje de berkebomen zo mooi weer die komen op mijn verlang lijsje te staaan maar ook het papier is weer erg mooi

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dames, mijn rondreis langs al die mooie creaties is ten einde, ik hoop nog vaak te mogen genieten van jullie mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige mallen allemaal. Weer veel inspiraties en ideeen opgedaan bij deze bloghop.
    Hartelijk bedankt !!!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie dingen allemaal! Ik heb even moeten zoeken naar Hanny, maar gelukkig heb ik haar gevonden. Ik heb weer inspiratie, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat was het allemaal weer leuk om te zien! Heb er van genoten en ben geïnspireerd!
    Dank jullie wel! Wijnanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aan alle dames. Wat een leuke en prachtige creaties hebben jullie weer gemaakt. En toch allemaal weer anders met andere technieken, mallen etc.
    Ik heb genoten van deze blog hop en wens iedereen nog een fijn weekend.
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo hé, dat was me nog eens een bloghop! Super veel inspiratie opgedaan. De dames hebben allemaal prachtige creaties gemaakt, maar mijn favoriet is toch wel Charles. Ik heb genoten.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele uitgebreide bloghop met prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt. Zo leuk om te zien wat er allemaal is uitgekomen en wat er allemaal mogelijk is. Leuk de bloemenmal op een kerstkaart, de leuke Charles die te schattig is, zachte kerstkaarten en stoere mannenkaarten.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke bloghop was het weer met veel leuke prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt en zo divers. Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat laten de teamleden toch weer iets moois zien. Wat een tijd hebben ze hierin gestoken. Mooi om dat allemaal te zien. Succes verder en dank je wel voor deze bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Op de valreep nog meegedaan met de bloghop! Bedankt voor het laten zien van al die mooie werkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke voorbeelden allemaal. Top.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hi hi ik kan hier nooit terug vinden wie er nu gewonnen heeft met de bloghop toch wel leuk om even te weten

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen