dinsdag 3 oktober 2017

Noor! Design Demo - Leenen DHZ

Hallo allemaal,

zaterdag 7 oktober kom ik een demo geven met de prachtige artikelen van Noor! Design tijdens de demodag van DHZ Leenen in Asten, het is beide van 10.00-16.00 en er is nog veel meer te zien en te beleven, kom je ook?


De basis  van deze kaart heb ik gemaakt van grijs en wit cardstock met daarop het mooie let it snow designpapier van Noor! Design (6011/0516).



Het plaatje heb ik op deze mooie stans (6002/0971) geplakt, welke ik in wit heb gestanst en op grijs heb gemat.


Boven langs en aan de zijkanten heb ik deze mooie randstans geplakt.

6011/0516 Paper bloc Let it Snow

Deze blijft mooi ook al is het een stans uit al een oudere collectie.


Achter de bloemetjes heb ik de mooie nieuwe blaadjes (6002/0941) stans geplakt.


Aan de binnenkant heb ik diverse tags verwerkt, ook die 3 leuke kleine tags (6004/0013).

6002/0941 Garden Swirlleaves

Het leuke van deze tags is, dat er een bijpassende stempel met tekst in de verpakking zit.



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en zie ik jullie tijdens de demo bij DHZ Leenen.

6004/0013 Crafty Cocktail Labels

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. This is Beautiful!!.. .. Lovely Colours.. Great Details... And the dies are Beautiful!!.. Gorgeous put together. and that one leaf die... Stunning..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart weer Miranda! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen