zondag 29 april 2018

Take it Easy



Hallo allemaal

Dit is Hanna het nijlpaardje 6002/1039. Het nieuwe Noor!Design  Mon Ami vriendje. Wat is ze leuk. Dat lieve koppie.


Voor het opbouwen van Hanna heb ik twee verschillende tinten grijs cardstock gebruikt. Haar koppie en haar armen zijn uit donker grijs cardstock gesneden. Haar lijfje en haar grote snuit een tintje lichter.

6002/1039 Mon Ami Hanna

Ze ligt heerlijk te dobberen in het water 6002/0330.
Met het boom stammetje 6002/0503 uit de one-of-a-kind tuinset en het leuk kattenstaart malletje 6003/3001 uit de little happiness collectie, het idee van een oever gemaakt. Ook kleine stukjes van het nieuwe Koraal randje 6002/0989 heb ik er tussen verwerkt.

6003/3001 Little Happiness Kattenstaarten

De basis van deze kaart heb ik gemaakt met een Shape art mal van Dutch Doobadoo en hier het mooie Feeling Crabby 6011/0559 papier van Noor!design bij gebruikt.


In het midden heb ik die toffe blauwe cirkel mal 6002/0933 als een frame. Achter het frame zie je een halve cirkel. De randen van het design papier heb ik bewerkt met een distresser. Een stukje ribbelkarton met leuke gescheurde randjes kon natuurlijk niet ontbreken op mijn kaartje. 
6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby

Het design papier heeft nog een leuk doodle randje gekregen. De wolkjes en de tekst maken het kaartje af. Take it Easy! 

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Bedankt voor het bezoekje en tot volgende week!

Groetjes Miranda Kosmeier

0 reacties:

Een reactie posten