dinsdag 24 april 2018

Nieuw DT Lid

Hallo allemaal,


Mijn naam is Sylvia Peper, 54 jaar jong en ik woon samen met mijn 2 poezebeestjes Klaartje en Jessie in Den Helder. Mijn verslaving begon ongeveer 15 jaar geleden. Mijn moeder maakte 3D kaarten en dus was het logisch om daarmee te beginnen. Het lekker bezig zijn, vond ik heerlijk alleen was 3D niet zo mijn ding. Ik wilde meer... Toen ik tijdens een beurs voorbeelden zag van scrapkaarten was ik verkocht en wat is het leuk om nu mijn creaties te mogen laten zien vanuit het 
Noor! Design team.


Vandaan mijn eerste kaart en dat vind ik best wel een beetje spannend. Ik heb mijn best gedaan er iets moois van te maken en ik hoop jullie hiermee dan ook te inspireren. Ik mocht aan de slag met de nieuwe blauwe mal van Noor en het geweldige papier "Prima Ballerina" en dit is het resultaat...


Als basis voor mijn kaart heb ik de blauwe mal 6002/1044 gebruikt. Deze mal heb ik 3 keer uitgestanst en in een hartvorm gelegd. De achterkant heb ik voor het gemak maar even vastgeplakt met plakband zodat ik de juiste hartvorm kreeg. Vervolgens heb ik het hart op roze cardstock gemat en daarna nog een keer op kraftpapier. Zowel het roze cardstock als het kraftpapier heb ik met een distresser bewerkt en beinkt met distress inkt vintage photo.


De ovale binnenkant van de mal heb ik beplakt met designpapier uit de papierlijn Prima Ballerina 6011/0560. Daarnaast heb ik nog 2 stukjes van dit designpapier en nog een stukje ribbeltjes kraft papier gebruikt op de kaart. 


 
Het plaatje heb ik gemat op kraftpapier en beiden heb ik ook weer met de distresser en distress inkt bewerkt. Voor de tekst "Loves to dance" heb ik het nieuwe alfabet One of a kind alfabet labels gebruikt 6002/1049. Zijn ze leuk of niet? Ik vind het lettertype zo geweldig en het past ook mooi bij dit thema. De labeltjes boven op de kaart heb ik bijelkaar geregen met een stukje roze/wit touw. Van de labeltjes onder het plaatje heb ik rijgringetjes afgeknipt en op de kaart geplakt. 

    

De kaart heb ik verder afgemaakt met de balletspitzen van de serie Little Happiness 6002/1046. De spitzen heb ik bewerkt met witte embossingpoeder en daarna heb ik deze ingewreven met de roze embellishment mousse van Nuvo. Er komt dan een hele lichte roze gloed overheen. Ik heb verder de swirl 6003/0061 en de bloemetjes van de blauwe mal 6002/0785 gebruikt om de kaart verder af te maken. Voor de hartjes van de bloemetjes heb ik Nuvo drops gebruikt. 


Leuk dat jullie even langs kwamen, veel hobbyplezier en tot de volgende keer!

Liefs, 
Sylvia

12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1e blogpost. Een beauty weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi! En natuurlijk zeer spannend. Veel succes bij het team.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige kaart. Een goed uitgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Sylvia en veel plezier bij het DT! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom bij het Noor team Sylvia en je eerste blogpost is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf om zo een hart vorm te maken. Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart hoor, zo voor je eerste blogpost...........
    Super gedaan..... ben benieuwd naar wat er komen gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je 1ste blogpost idd spannend maar het is schitterend geworden succes met de volgende liefs Anietje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart, die mag gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige binnenkomer, Sylvia! Heel gaaf! Veel plezier in het Noor-team!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen