donderdag 24 mei 2018

Release Bloghop

Er is weer een prachtige nieuwe Noor! collectie uit. Het is een grote collectie met veel variatie!

foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.

De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Je start met hoppen bij het blog van Judith.

Judith

Monique

Annette

Corry

Sylvia

Miranda

Corina

Miranda K

Daisy

Hanny

Katja

Nicolette

Joyce

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 24 mei T/m 26 mei langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

32 opmerkingen:

  1. Betina van der Zanden24 mei 2018 om 09:06

    Overal langsgehopt, ik kan niet overal een reactie plaatsen, ;-) Maar wat een werk is er weer van gemaakt, en superleuke projecten, die inspireren om zelf ook lekker creatief bezig te blijven. Ondanks dat mijn lichaam niet mee wil werken ...........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het weer super om dit te mogen doen. Echt zoveel energie en inspiratie gekregen.
    Lieve meiden bedankt en ga vooral zo door. Jullie zijn toppers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke bloghop was dit weer en geweldig nieuwe producten. Fantastische voorbeelden weer gemaakt door het DT! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thanks for blog hop! I made jump on all blog and I saw really gourgeous creations!!! xoxo Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige en verschillende creaties ben ik tegen gekomen op mijn blogrondje. Wat een prachtige mallen zijn er weer uitgekomen. Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was weer een inspirerend rondje, nou ja rondje...… Zoveel dames die hun best weer hebben gedaan! Het was weer super leuk om al die verschillende creaties te zien die gemaakt zijn met die prachtige nieuwe collectie. Vooral de blauwe mallen zijn weer gewéldig!!!
    Bedankt dames voor de inspiratie en uitleg.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben weer overal langsgehopt en weer leuke ideeën opgedaan. Nu weer zelf vol goede ideeën aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie blog hop ronde. er zijn weer mooie, prachtige kaarten / tags en layouts gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer veel inspiratie opgedaan. Het zijn 1 voor 1 kunstwerkjes.
    Alle blogs bezocht en reactie gegeven..
    Ik heb genoten van alle mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zó....rondje gedaan...wat een variatie. Ik hoop dat ik geluk heb....😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer veel inspiratie opgedaan! Wat zijn er mooie voorbeelden gemaakt. Ga zo door DT!!

    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave bloghop was het weer. Erg genoten van alle mooie creaties met veel variaties. Dank je wel dat we weer mogen smullen van de nieuwe spullen die deze maand weer mogen uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige nieuwe spulletjes zijn er weer langs gekomen en wat een geweldige inspiratie leveren de dames/meiden toch iedere keer weer.
    Ik ben zelf niet zo van de layouts/scrap pagina's al vind ik die ook mooi,ik zal ze zelf nooit maken. Maar zelfs daar doe ik genoeg ideeën op. Bedankt allemaal weer.
    Bijna vakantie geld. want er staan weer wat dingen op het heb lijstje. Vooral dat prachtige papier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie dingen maken jullie allemaal toch! Alles in hetzelfde thema met veel dezelfde materialen, maar toch lijkt niet één kaartje op dat van een ander. Complimenten voor de diversiteit in het team 👍Dit is wat jullie pagina en blogs zo leuk maakt. Er is voor ieder wat wils, waardoor we allemaal weer nieuwe inspiratie op doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie producten zijn er deze maand weer uitgekomen. Er kan weer het één en ander op mijn verlanglijstje.
    En de projecten die het team heeft gemaakt zijn ook allemaal weer fantastisch om naar te kijken, echt geweldig.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw ben overal langs gehopt ...
    Maar raak voorlopig niet uit geshopt .
    Het is werkelijk een lust voor het oog en ben weer veel ideeën rijker .
    Dankje wel lieve dames ik kab er weer vol frisse zin tegen aan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke verschillende ideeën allemaal weer, met beschrijvingen .Dus ik kan zo a d slag dankjewel allemaal👍

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke verschillende ideeën allemaal weer, met beschrijvingen .Dus ik kan zo a d slag dankjewel allemaal👍

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allemaal stuk voor stuk prachtige creaties. Ik heb weer leuke dingen gezien. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaarten allemaal. Ik ben het hele blog afgelopen en mijn ogen uitgekeken aan al dat moois. Jullie doen het erom om de mooiste kaart te maken en dat lukt ook nog, als ik moest kiezen welke ik het mooiste vond, ....... het zou een zeer moeilijke klus worden en kiezen uit goede, super mooie dingen is nooit goed, dus gelukkig moet dat hier niet. Bedankt voor de bloghop en de nieuwe ideëen en technieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi en zo inspirerend stuk voor stuk, helaas ☹️ bij een iemand niet kunnen reageren. Nu probeer ik het via mijn Phone hopen dat het nu wel zo goed zal gaan??? Ik heb verder gehoopt en super veel inspiratie op gedaan dankzij de Noor dames, dank jullie allemaal met vriendelijke groet Marije Stuurman

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer zulke fantastische ideeën opgedaan. Fantastisch gedaan allemaal. Super bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat heb ik weer genoten van al jullie mooie 😍😍 creaties lieve Noor Meisjes. Dank jullie wel weer voor elke maand weer zoveel inspiratie via deze blog. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige creatie,s allemaal weer met de mooie mallen er bij erg leuke tips ook weer gezien en er van genoten
    allemaal weer bedankt voor jullie mooie creaties

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat waren de crea's weer schitterend........ overtuigd van het nut van bepaalde mallen en papier haha moet minimaal in mijn basis haha, blij dat er bijna vakantiegeld binnen komt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb ze allemaal gezien! Wat een mooie creaties. Bedankt voor de inspiratie. Het was een leuke blog hop om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb weer lekker gehopt........
    Wat een hoop mooie creativiteit heb ik weer gezien......
    Ben weer geinspireerd

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben even bij de dames wezen kijken en ik zit weer boordevol inspiratie.
    Dank daarvoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mijn eerste bloghop, ik heb genoten...dank je wel iedereen voor alle inspiratie.....enne mijn lijstje is weer gegroeid :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Amazing new release and gorgeous creations by the team.
    Greetings, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen