zondag 13 mei 2018

Feestbeest

Goedemorgen allemaal,

Vandaag show ik jullie de kaart die ik voor de 17de verjaardag van mijn dochter, Ruby, gemaakt heb.  Papier komt uit de set Vintage Roses van Noor! Design. De basis is de Flower Easel Cardshape van Dutch Doobadoo.


Ik heb de mooie vlinderrand, de varens en het bloemenovaal uit wit cardstock gestanst. 


Het plaatje komt uit een knipvel uit de Afternoon Tea-set.


De bloemen zijn gestanst uit dessinpapier, net als de cijfervlaggetjes! 


De hartjes van de bloemen zijn uit wit cardstock gestanst en zijn eigenlijk kleine bloemetjes uit de vintage flourishes serie. Als laatste nog een parelbrad erdoorheen gestoken.



De tekst heb ik bewerkt met wit embossingpoeder op kraft cardstock. Alle randjes van alle papiertjes en stansjes zijn bewerkt met bruine distress inkt!


Als laatste heb ik nog wat randjes ingesmeerd met witte Gesso van Dutch Doobadoo en bewerkt met wat hologramm glitter. Onder de bloem zit nog een strik van tule.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag toe en tot snel!

0 reacties:

Een reactie posten