woensdag 2 mei 2018

Under the Sea

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik eens een diepe duik genomen om alle mooie under the Sea spulletjes eens goed te bekijken, en dit kaartje is het resultaat. Wat een geweldige collectie toch !


 De basis is een rechthoekige kaart die ik eerst met structuurpasta mask en inktjes kleur heb gegeven.


Daarna heb ik de schelpenrand en de zeewierrand twee maal uitgestanst en ook deze bewerkt met kleur.

6002/0989 Under the Sea Koraal     6002/0662 SeaShore Schelpenrand

 Deze heb ik een beetje schuin op mijn kaart geplakt en heb deze versierd met verbandgaas losse schelpjes pareltjes. Van het leuke hekje heb ik in stukjes geknipt en als drijfhout gebruikt.


De walvis en de grappige dolfijntjes heb ik bewerkt met crackle accent dit geeft een superleuk effect.

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek
6002/0653


Als je goed kijkt zie je ook het visnet onderuitsteken.

6002/0992 Under the Sea Walvis/dolfijn/net
6002/0992 


Nog een paar kleine bubbels en wat spetters hier en daar.


Dit is mijn kaartje voor deze week, hopelijk heb ik voor wat inspiratie gezorgd.


Bedankt voor het bezoek en graag tot volgende week.

groetjes,

11 opmerkingen: