maandag 17 september 2018

MemoryDex Challenge - Mica


Hallo Allemaal,

Er is deze maand nog een superleuke Memorydex Challenge met Mica. De Scrap! Jouraling Kit zijn erg leuk om te verwerken op een Memorydex Kaartje!


Ik stans de Memorydex mal uit Mica van Joy. Normaliter lukte me dit niet, maar door eens een blaadje onder de Mica en bovenop de mal te leggen, stanste het dit keer goed uit.

6004/0028 SCR@P Snijstencils & Stempels - Journaling Kit

Ik heb met een Stencil Mask Structuurpasta eroverheen gesmeerd en dit laten drogen. Met verdunde zwarte gesso maak ik spetters over Mica. Ik heb de Memorydex afgemaakt met de leuke Scrap Stans en Stempel 6004/0028 Journaling Kit. De Memorydex afgemaakt met een bloem, stukje garen, Nuvodrop en een leuke tekst.

Hier kun je meedoen aan de Challenge.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Liefs Monique

2 opmerkingen:

  1. Hallo
    Uitleg is heel duidelijk
    Bedankt ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Wil ook nog meedoen aan challenge, ben al begonnen maar nog niet af! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen