zondag 30 september 2018

Hello

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie gezellig naar het blog zijn gekomen. Vandaag is het mijn beurt weer om jullie te inspireren. De envelopjes hadden me al een paar keer aangekeken en daar zou ik op deze layout mee aan de gang gaan. 


De woordjes YOU, MAKE, ME en HAPPY komen uit een kaartje van het design papier pakket 6011/0574. Het waren vlaggetjes en die heb ik uitgeknipt en wat staan ze leuk in de envelopjes.


De achtergrond is gemaakt van Heavy Gesso met inkt vermengd. 


De envelopjes komen van het volgende stencil. Wat zijn die handig zeg!


Ik heb hier gekozen voor 3 dezelfde. Ik heb een balk onder de envelopjes gemaakt zodat het echt allemaal contact met elkaar krijgt en dus één geheel wordt.


Het ijsje is ook weer zo'n leukerd Crafty Cocktail - Icecream- 6004/0027 en mocht toch niet ontbreken op deze layout. 

  

 Het  Vlaggetje is een stans van de Journaling Kit 6004/0028.


Ik heb natuurlijk weer mijn Scriptstempel gebruikt voor de achtergrond.


Al met al ben ik nu weer aan het einde gekomen van dit blogbericht. Ik hoop dat je wat inspiratie hebt gekregen. Heel veel plezier verder met knutselen en tot een volgende keer!

Annette

4 opmerkingen:

  1. superleuk, en ik krijg spontaan ook weer ideetjes om mee te scrappen, ;-) heb alleen geen kindjes, maar wel een hondenkind. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hondenkindjes komen hier ook super op uit hahaha. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen