dinsdag 4 september 2018

Winter Wishes

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag voor ons blog maar weer eens een kerstkaart gemaakt met het gave papier van Noor! Design.


Als basis heb ik de Shape Art Label Xl gebruikt en deze overgetrokken uit antraciet grijs en wit cardstock.

Het label heb ik vervolgens overgetrokken uit het Silent Night paper bloc 6011/0570. Ik blijf dit papier super vinden, vooral vanwege de kleuren.

  6002/1113 Blauwe rand Sophia

Langs de randen heb ik de Blauwe Rand Sophia 6002/1113 gebruikt. Omdat de rand te kort was voor dit label, heb ik deze verlengd. 


Om de rand een stukje door te laten lopen, heb ik het hoekstukje dat bij het Blauwe Frame Ovaal  Sophia 6002/1112 zit, op het boogje van het label geplaatst. 

  

De hertenkop uit de Winter Wishes serie 6002/1018 heb ik bovenaan de kaart geplaatst. Ik heb de ge-emboste delen met antraciet inkt bewerkt en vervolgens gemat op een stukje designpapier. 

 

Ik heb op de kaart nog wat design papier en wat lintjes verwerkt en hierop de Blauw Frame Ovaal Sophia 6002/1112 verwerkt. Hierop heb ik nog een ovaal, gesneden het designpapier, geplakt en een Gnome van Bella Lulu erop verwerkt. 

 6002/0864 SCR@P Scrapbookstencil Mini Envelopes

Uit het scrapstensil Mini Envelopes 6002/0864 heb ik een envelopje overgetrokken, beplakt met het designpapier en nog een uiltje van Bella Lulu erop verwerkt.


Binnen in het envelopje een tekstje uit dezelfde serie, gemat op een stukje cardstock, met een lintje afgewerkt. Een mooie kerstwens!

  

Bij kerst hoort nu eenmaal een poinsettia en deze uit de Happy Holidays serie 6002/1048 is erg mooi en gedetailleerd. De hartje heb ik gemaakt met nuvo drops.

  6003/0088 Vintage Flourishes Vouw-Ster

Als laatste heb ik in de linker bovenhoek nog 2 kerststerren verwerkt uit de Vintage Flourishes serie 6003/0088.

Dit is mijn kaart weer voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 
Veel hobby plezier gewenst!!

Liefs Syl

0 reacties:

Een reactie posten