zondag 23 september 2018

Waterballet

Hallo allemaal,

Super fijn om je te ontspannen met het maken van een layout.  Je begint eerst met de achtergrond bijvoorbeeld op een wit vel. 


Het designpapier Dots&Stripes  6011/0574 past zo super bij deze foto, dat ik besloten heb om ook voor de kleur van de achtergrond groen te matchen.


De mooie cirkels van de No End Border stans Bubbles and Seam heb ik op een vierkant design papier  gezet van.


In de cirkels heb ik sequins gezet voor het gevoel van extra waterspetters.


Het leuke fototoestelletje heb ik natuurlijk ook gebruikt evenals allerlei leuke stempeltjes die in de Journaling kit zitten. 


Ik heb witte vlaggetjes gestanst en deze gekleurd/gestempeld  met een stempeltje: Het strookje met vierkantjes in de Journaling kit.


 Ook het script stempel heb ik gebruikt op de achtergrond. Dit is toch echt een MustHave stempelset!


Zo nu ben ik weer aan het einde gekomen van dit blogbericht. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om ook eens een layout te maken. Gewoon proberen, het wordt vast heel mooi!



groetjes Annette

9 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie LO geworden Annette en ook zo leuk om die stans voor die rondjes te gebruiken. Ik ga deze dan ook eens graag van je liften. Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk Ria! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Laat je het even zien in de groep op FB?

      Verwijderen
  2. Een prachtige lay-out Annette. Mag ik deze van je liften?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk Stieneke! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Laat je het even zien in de groep op FB?

      Verwijderen
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen