maandag 17 september 2012

Facebook Groep

Sinds afgelopen weekend hebben we ook een Noor! Design Facebook groep waar alle kaartenmaak- en scrapfans lid van kunnen worden. Klik op onderstaand logo om doorgelinkt te worden:


Ik zelf, en ook alle Noor! Design Team Dames zullen hier regelmatig aanwezig zijn. De groep is bedoeld voor alle fans van Noor! Design produkten. Je kunt hier terecht met alle vragen en opmerkingen, maar de groep is ook bedoeld om leuke creaties met elkaar te delen.

Iedereen is hier dus vrij om te posten. Voorwaarde is natuurlijk wel dat er op je kaartje Noor! Design produkten gebruikt moeten zijn. Laat anderen meegenieten met het moois wat je gemaakt hebt.

Bij het behalen van de eerste 100 leden op de groep geef ik een leuke candy weg. Zorg dus dat je erbij bent!

10 opmerkingen:

  1. Jolanda,wil ik erop klikken krijg je dit

    Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar.


    Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Probeer het nog eens dames, ik krijg al heel veel nieuwe leden binnen dus het lukt wel. Misschien overbelast?! ;-)

      Verwijderen
  2. Ja Jolanda en Gea dat krijg ik ook al, hoop dat het later nog lukt!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Probeer het nog eens dames, ik krijg al heel veel nieuwe leden binnen dus het lukt wel. Misschien overbelast?! ;-)

      Verwijderen
    2. Ik kan er nu wel in maar niet reageren, denk dat jij mijn verzoek nog moet accepteren.
      Gaat vast goed komen, bedankt.

      Verwijderen
  3. hoi meis
    super, ik ga er gauw heen
    dank je wel voor de link meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meis
    nou ik volg je nu ook op facebook hoor, hihiihihih
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen