donderdag 3 november 2016

Geen tiener meer.....

Hallo allemaal,

Genoten van de nieuwe collectie en de bloghop? Ik ga nog even door met het laten zien van mooie producten uit de nieuwe collectie!


Ik heb een layout gemaakt van mijn dochter die onlangs 20 jaar is geworden. Dus tiener af.

6011/0504 Paper bloc Dirty Pastels

De basis is papier uit het a4 paperpad Dirty pastels (6011/0504). Zo fijn want dan kun je iets groter scrappen.


Om de foto heen heb ik de prachtige nieuwe blauwe mal gebruikt. Is het geen plaatje met de losse bloemetjes erbij ? 


Onder in de rechter hoek heb ik ook de Noor swirl (6002/0359)verwerkt en wat  cocos touw. Tussen de lagen design papier zitten de kleine labeltjes (6003/0062) verwerkt.


Met de atc mask malletjes heb ik hier en daar wat structuur gemaakt. Deze kleine masks vind ik zo
 mooi omdat de designs mooii fijntjes zijn.


De randen heb ik Met borduurgaren rondom gestikt. En uiteraard mag een mooie titel en journaling niet ontbreken.

6002/0823 ATC wilde dieren patronen

Fijne dag en tot snel!

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan om de rand te stikken. En wat een mooi papier!
    Groetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen