donderdag 10 november 2016

Noor! Design Sketch Challenge #7

 Hallo allemaal,

 Wij vinden het supergaaf om te zien dat er iedere maand al zo massaal meegedaan wordt aan onze Noor! Design Sketch Challenge die gehouden wordt op Facebook. Iedere maand teken ik voor jullie weer een nieuwe sketch met als voorwaarde dat je daarbij 1 specifieke Noor! mal mag gebruiken om deel te kunnen nemen. Voor deze maand is dat deze sketch geworden:


De mal die je mag gebruiken voor de maand november is de No End Borders mal met libelles. Ik heb zelf natuurlijk ook weer een kaartje gemaakt met deze sketch. Dit is mijn bijdrage geworden:


Het papier komt uit het Noor! Design blok With Love. Verder gewerkt met kraft en wit papier.


Om de 2 labels te maken die op de sketch staan heb ik 2 blauwe mallen van Noor! gebruikt. Op 1 een vintage plaatje en op het andere een mooie tekst. Ik heb de blauwe mallen weer gemat op kraft papier. 


De mooie bloem is door Raff gemaakt met de Floral Flourishes stans van Noor! Verwerk hierachter wat Noor! takjes en blaadjes en je krijgt een mooi geheel.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 november 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Noor! Design Challenge groep op Facebook. 



Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 
En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maart maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Ik hoop dat jullie allemaal gezellig meedoen met onze sketch challenge!

   

1 opmerking: