donderdag 17 januari 2019

Noor! Design Bloghop

Wat hebben we toch weer een te gekke collectie bij Noor! Design deze maand. Die willen we natuurlijk met jullie delen!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Stuk voor stuk laten het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Je start met hoppen bij het blog van Judith.


Judith

Monique

Annette

Corry

Hanny

Nicolette

Corina

Daisy

Sylvia

Miranda

Jolanda

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 17 januari t/m 19 januari langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

19 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke bloghop weer en ik heb super veel inspiratie opgedaan met alle mooie creaties die er zijn gemaakt! Ik wacht met smart op mijn bestelling, kreeg net mailtje dat deze vandaag word geleverd dus duimen maar dat Post NL dit dan ook doet vandaag dan kan ik lekker morgen aan de slag! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames wat was het weer lekker om te mogen horen hoppen..Wat een gave producten en wat hebben jullie ver allemaal.een werk van gemaakt. Fijn al die inspiratie. Dames bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige creaties allemaal. En deze producten zijn stuk voor stuk zo leuk weer. Pfff.... kan gewoon geen keuze maken, ik wil alles hahah. En dames bedankt weer voor alle inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen bedankt voor de inspiratie wat jullie allemaal gemaakt hebben met de geweldige collectie... GEWELDIG! Het waren 1 voor 1 kunstwerken! Dankjewel het was super leuk om te hoppen, het was de eerste x maar ik ga het zeker vaker doen... Ik ben besmet! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een diversiteit en allemaal met als basis dezelfde producten. Super leuk ter inspiraties. Dames bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaarten allemaal super veel inspiraties weer op gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig stuk voor stuk. Mooi gemaakt en dank jullie wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Overal even langs geweest en weer helemaal blij van al het moois wat ik gezien heb. Ik vind zeker het randje een verrassing. Mooi hoor. En lets party en de ehmmm endless love (niet die vintage...Die andere) papier lijn...Echt helemaal weer hebberig. En ik heb nog zoveel papier liggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een verschillende kaarten allemaal even leuk .maar de collectie is ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave bloghop! Zoveel moois geeft goede inspiratie. Ik krijg er helemaal de knutselkriebels van! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor deze mooie bloghop. Heb genoten van jullie creaties en ideeën dames! Ga zo door. Het zijn ook prachtige nieuwe hobbyartikelen.

    Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo weer "thuis" wat een mooie dingen weer gezien allemaal!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat heb ik weer genoten van al deze mooie creaties😍😍 lieve Noor-meisjes. Elke keer doen jullie mij versteld staan met al dat moois. En er zijn wwer een hoop nieuwe te gekke producten uitgekomen. Er staan er al een paar op mijn lijstje hoor🙈🙊. Dank je jullie wel. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende nieuwe producten. Laat ik nu net die ballonnen stans en feest papier binnen hebben gekregen. Ik heb werr veel inspiratie gekregen. Bedankt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie creaties en mooie producten weer leuk om al dit nieuws weer te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. weer bedankt voor deze mooie bloghop er zijn zeker weer een aantal bij die wel hier thuis belanden
    Bedankt voor weer zoveel leuke ideeen

    BeantwoordenVerwijderen