donderdag 10 januari 2019

This is Friendship

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag weer eens een scrap lay-out zien. Wat is dat toch tof om te doen! Je maakt zo van een mooie herinnering een nog mooiere herinnering!


Ik heb een gave groepsfoto gebruikt van het fotoshootkinderfeestje van mijn oudste dochter toen ze tien werd (oei, ze is inmiddels alweer een tijdje dertien)


Ik heb gekozen voor designpapier uit drie verschillende papierpakketten van Noor! Design. De achtergrond en de grote rechthoek komt uit het pakket 'Bricks' 6011/0576. De banners met de hartjes zijn gemaakt met het 'Vintage Roses' papier 6011/0548.


Voor de andere banners heb ik de blauwe prints uit het 'Happy Travel' papier 6011/0593 gebruikt. Wat past het allemaal mooi bij elkaar en bij de foto! De grote stukken papier heb ik van een stikrandje voorzien met de naaimachine.


Achter de foto heb ik Dutch Doobadoo  Card Art Mal Cascade 470.713.163 gebruikt en een stuk ribbelkarton geplaatst. Dit geeft ook altijd een lekker stoer uiterlijk.


De titel heb ik uit twee onderdelen opgebouwd. De 'This is' tekst is gemaakt met de Scr@p Stans 6002/1148. Het woord 'Friendship' heb ik gemaakt met witte houten lettertjes.



In de rechterbovenhoek en de linkeronderhoek piept de blauwe vlinderstans 6002/0973 onder het papier vandaan. Wat is dit toch nog steeds een beauty!


De grote blauwe bloemen zijn gemaakt met Floral Flourishes stansjes 6002/0771. Ik heb ze uit glad wit papier gestanst. Ik vind het altijd heel leuk om deze bloemen dan zelf op kleur te brengen met distress inkt. Ik heb hier voor 'Faded Jeans' gekozen.

   

Laat je papier in de stans zitten en geef ze met een blender een kleur naar keuze. Als je ze dan daarna uit de stans haalt heb je een mooie gekleurde bloem met een wit randje er langs op.


Tenslotte nog takjes toegevoegd: het frambozenblad 6002/0939 en de besjes 6003/0090. En als aller- aller- allerlaatste plakparels, vlindertjes, hartpinnetjes, een bedeltje, wondgaas en twee varianten kant-en-klare bloemetjes op de lay-out in de clusters verwerkt.


Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat je van mijn scrapsel vindt! Super gezellig dat je even langs kwam op het Noor!blog en graag tot een volgende keer!

Een hele fijne dag verder!

2 opmerkingen: