dinsdag 29 januari 2019

Single Moments

Hoi allemaal,

Het is alweer dinsdag en dan is er weer een blog van mijn hand. Een kaartje voor speciale momenten is altijd leuk om te maken en bij de ontvanger meer dan welkom. Ik heb lekker veel stansen gebruikt, gewoon omdat ik helemaal weg ben van deze stansen en het maakt je kaartje zo rijk.


Dit is mijn kaartje geworden. De basis is een vierkante kaart van 14,5 bij 14,5 cm waarbij ik bordeaux rode cardstock heb gebruikt. Hierna een vierkant van 14 bij 14 cm.


 En als laatste een stukje design papier van 13,5 x 13,5 cm. Ik heb vervolgens 2 rechthoeken en een strook op dezelfde wijze opgebouwd. Op de strook heb ik nog een wit kanten lint verwerkt.

     6002/1251 Blauw Border    

Aan beide zijkanten heb ik gebruikt gemaakt van de nieuwe Blauw Border randstans 6002/1251.

 
Aan de bovenkant van de kaart heb ik de Blauw Border met Swirls 6002/1197 gebruikt. 

  

Rechtsboven heb ik de Blauw kantrand Cirkel gebruikt 6002/1141. Deze heb ik achter de smalste rechthoek verwerkt.


 Deze rechthoek heb ik aan 3 zijden met tape vastgemaakt en de bovenkant open gelaten zodat ik hier de bingokaart in kon steken.

  

Met een cirkelsstans heb ik 2 cirkels uit het bordeaux rode en het witte cardstock gestanst. Vervolgens heb ik het plaatje ook met een nog iets kleinere cirkelstans uitgestanst.

6011/0412 Noor! Labelvellen Pink Petals

 Het plaatje is afkomstig van het Pink Petals Labelvel 6011/0412. Van deze labelvellen komt ook het bingokaartje en het label met de tekst "Single moments make great Memories".

 

De bloemetjes heb ik kant en klaar gekocht. Soms ook wel erg makkelijk en zeker wanneer je ze in de juiste kleur kunt vinden. Onder de bloemetjes heb ik de Klimop uit de Autumn serie 6002/1026  uit mosgroen cardstock gestanst en verwerkt. 


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Tot volgende week en een fijne week gewenst. 

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Hello!
    Thanks for stopping by. Please feel free to leave a comment or feedback. I appreciate them all~Happy stitching thank for sharing.
    iwin89

    BeantwoordenVerwijderen