donderdag 12 september 2019

Good Luck

Goedemorgen,

Vorige week liet ik hier het 'back-to-school'-kaartje zien dat ik voor Nienke, mijn jongste dochter, had gemaakt. Een paar dagen later mocht Liselot, de oudste, ook weer naar school. Ook voor haar maakte ik natuurlijk een kaartje en deze prijkt vandaag hier op ons blog!


Het designpapier komt uit twee verschillende papierpakketten van Noor! Design en wel 'Vintage Baby Boy' 6011/0607 en 'Gentlemen Style' 6011/0636.



De vorm van de kaart heb ik afgetekend met de Dutch Doobadoo Shape Art Mal 470.173.14.


Aan de zijkanten van de kaart heb ik randstans 'Easter' 6002/1285 geplakt en aan de ronding bovenaan de kaart heb ik de gelijknamige eivormige stans 6002/1278 bevestigd.


Het plaatje is van 'Cute as a button' en heet 'Nothing like a good book'
. Ik heb haar gekleurd met Copic Markers.


 De bloemen zijn gemaakt met de Poinsettia stansjes 6002/1048 en onder de bloemetjes heb ik de varens geschoven 6003/0083.

   

De teksten zijn gemaakt met een lettertang.


Ook nog wat wondgaas, kant-en-klare-bloemetjes eneen bedeltje van een tas aan de kaart toegevoegd. Als laatste nog twee lintjes door het gaatje van de tag gehaald.


En ook Liselot was erg happy met haar kaart! We kunnen er weer tegenaan.

Fijne dag!

0 reacties:

Een reactie posten