dinsdag 3 september 2019

Hoi allemaal,

Tijdens het doorbladeren van de map van al de paperblocs van Noor! Design kwam ik het mooie en romantische papier van Vintage Baby Girl tegen. 


Dit is de kaart geworden. Ik heb een basis stukje cardstock gesneden van 15 cm bij 11 cm. Dit dient alleen als bevestiging voor de losse delen. Ik heb een stuk cardstock gesneden van, aan de onderkant, 7,5 cm en bovenkant 12,5 cm. 


Zodat de zijlijnen schuin weglopen. De zijkanten zijn aan de onderkant 4,5 cm en aan de bovenkant 5,5 cm. Ik heb deze aan 1 kant schuin gesneden want de andere kant zit onder het middenstuk en die zie je niet. Over het middenstuk loopt ook nog een banner. Deze is gemaakt met de 3 in 1 bannerpunch. Overdwars heb ik nog allemaal stukjes lint met een strikjes randje verwerkt. 


Het randje is afkomstig van het papierbloc. Zoals gezegd heb ik het mooie Paper bloc Vintage Babygirl  6011/0606 gebruikt. Aan de beide zijkanten van het middenstuk bevindt zich de Blauwe rand Sophia 6002/1113, deze is uit het cardstock gestanst. 

                     

Aan de zijkanten is de Blauw Border Easter 6002/1285 verwerkt

  

Op het middenstuk is de Blauw Frame Oval Sophia 6002/1112 verwerkt. 


Bij deze mal wordt ook een ovale stans geleverd zodat je het plaatje ook makkelijk op maat maakt. 

  
The Little Hapiness stansjes zijn super handig en niet duur. 

6002/1254 Little Happines Love

De Love stans 6002/1254 heb ik verwerkt aan de bovenkant van mijn kaart. 

 

De bloementoef is gemaakt met Floral Flourishes Charlotte 6002/1314.

   6002/1314 Floral Flourishes Charlotte

Als extra heb ik de bladertak van de Floral Flourishes Aster 6002/1253 toegevoegd.  Om het geheel af te maken heb ik op de randen, de ovaal en in de hartjes van de bloemen nog nuvo drops geplaatst. 

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Tot volgende week!

Liefs, 

2 opmerkingen: