maandag 12 december 2016

Bootje Varen

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuwe creatie voor jullie. En dit keer met stansen uit zwart cardstock.


Vaak denk je er niet aan om zwart te gebruiken, maar het pakt best leuk uit. Ik heb het gecombineerd met de "Under the sea"serie. 

6003/0057 Noor! Design Vintage Flourishes Zeilboot

Het design papier 6011/0307 vind ik nog steeds leuk om te gebruiken.


En het bootje, de vintage flourish 6003/0057, vond ik er wel erg leuk bij. 

6002/0379 Blauw Cirkel + hoek

Deze heb ik uit zwart gestanst en uit het desingpapier. Van het designpapier heb ik alleen de zeilen gebruikt en op de zwarte basis geplakt.


De mooie cirkel stans 6002/0379  heb ik eveneens uit zwart cardstock gestanst en achter een paar lagen design papier geplakt.


En het afdrukje heb ik gemat op zwart en dit weer op de prachtige nieuwe blauwe stans 6002/0639 geplakt. Zo komen die punten van de stans er mooi achteruit.

Met her en der nog een bloemetje en een touwtje heb ik het maar zo gelaten. En,vind het het wat met zwart?

1 opmerking:

  1. Super leuke kaart weer eens wat anders als een winter/kerstkaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen