vrijdag 9 december 2016

Foto's van toen...



Goedemorgen!

Onlangs heb ik de oude woning van mijn ouders leeg geruimd en natuurlijk bracht ik dozen vol oude foto's mee naar huis. Ook deze kwam ik tegen, kleine Corina van 2 jaar oud.


En zo ontstond het idee om deze kinderfoto te scrappen. Er is zelfs een challenge gaande bij Noor!Design!
Maar natuurlijk moest er eerst een foto van de foto genomen, want het origineel gaat weer terug in het geboorte album.

Om de oude sfeer erin te krijgen, heb ik kant en oud muziekpapier gebruikt.


De banner van Noor( 6002/0386), met daarop mijn naam.

6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)     6002/0140 Alphabet & Numbers Alphabet 2

De letters zijn uitgestanst met het alfabet (6002/0140).



De strik(6002/0184) heb ik 2x uitgestanst en het bovenste deel losgeknipt van het onderste. Vervolgens weer op elkaar bevestigd met foamblokjes.


Ik heb veel  lagen papier gebruikt en natuurlijk moest er geborduurd worden. De cirkels zijn gemaakt met een stiksteek en 6 draadjes DMC garen.

  
Tussen de bloemen en andere embellishments, steken wat swirls uit. 

6002/0163 Vintage Borders Swirl bladeren 2

Ik vind 'm nog steeds heel mooi, deze Noor-stans (6002/0163)! 



Tot zover mijn nostalgische lay-out. Zo nu en dan mag dat best ;)

Nu hebben we bij Noor! een leuke challenge met het scrappen van je baby foto. Door op de onderstaande afbeelding te klikken kom je meteen op de challenge pagina en kun je alles over lezen.



We hopen dat jullie mee doen!

Hartelijke groeten,

Corina

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om met en oude foto van jezelf een scrapkaart te maken! Mooi geworden hoor. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen