zondag 18 december 2016

Christmas Greetings

Goedemorgen, Zijn jullie al klaar met de kerst kaartjes? Hier nog niet!


Maar met de Dutch Doobadoo shape art mallen en Noor! design stansblokken is dat zo gepiept. Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Christmas Bell 470.713.127 heb ik over genomen op mijn cardstock. Maatje kleiner uit design papier.


Hiervoor heb ik Noor! Design - Stansblok 15 x 30 cm - La Vie est Belle - Christmas Carol.  genomen. Deze blokken zijn zo handig alles compleet in 1 boekje bij elkaar.  


Taartkleedje en een stukje ribbelkarton. lle randjes van het papier beïnkt met distress inkt walnut stain. Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars - 6002/2042.


Zo heb je toch een super leuk kerstkaartje! 

Ik hoop dat je nog wat inspiratie heb opgedaan voor evt. je laatste kerstkaarten.

Lieve groetjes, 

2 opmerkingen:

  1. Ja, mijn kerstkaarten zijn al klaar en op de post, maar deze is prachtig geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kerstkaarten zijn bijna klaar Nu beginnen aan de winterkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen