vrijdag 23 december 2016

Het jaar van Astrid


Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?

Mijn jaar was niet zo heel lang, na een pauze van iets meer dan een half jaar, ben ik half augustus weer in het team terug gekomen. Ik viel gelijk met mijn neus in de boter, want er moest natuurlijk weer snel creaties voor het nieuwe Noor! Magazine gemaakt worden. De laatste weken ben ik echter niet heel erg actief geweest, dit kwam door ziekenhuisopnames van mijn ouders.


Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2016?
Dat ik na een korte pauze, weer met open armen in het team opgenomen werd. Wat had ik de meiden en gezelligheid gemist. Al met al ben ik er een dik half jaar uit geweest, maar wat ben ik blij om weer op mijn vertrouwde plekje terug te zijn!

Nieuw is ook het kleuren met het nieuwe kleurmedium van Winsor&Newton, eerst kwamen de brushmarkers, dit zijn alcoholmarkers en oh oh, wat kleuren die toch geweldig.


Vorige week is er een nieuw produkt bij gekomen en dat zijn de aquamarkers, jemig, weer een verslaving erbij. Gelukkig heb ik zo even een paar dagen tijd om te gaan zitten kleuren, dat is zo fijn om te doen, gewoon je koppie even lekker leegmaken en relaxen.


Wat denk je dat 2017 gaat brengen voor Noor! Design?

Ik hoop op weer heel veel mooie nieuwe dingen, veel gezelligheid en natuurlijk heel veel creaties! 

Ook zijn er plannen om met het hele team een weekendje weg te gaan, wat een dolle boel zal dat worden, heerlijk met z'n allen aan de knutsel, vast onder het genot van een hapje en een drankje :)
Ik kijk er nu al naar uit.

Verder hoop ik ook hier en daar weer een paar demo's te mogen geven, dit vind ik super om te doen!

Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2016?



Hier heb ik me weer even heerlijk op uit kunnen leven. Wat een mooie mal is de nieuwe rechthoek ook hè ! Ik ben nou éénmaal ook gek op kerst- en/of winterkaarten. 

Ik ga maar alvast aan de slag voor het volgend jaar.


Groetjes,



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi verhaal ook van jou. Hoop dat je een mooi 2017 krijgt en wens je hierbij fijne feestdagen en een gezond en creatief 2017 toe. Je kaart is natuurlijk ook prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt życzę
    Kaśka :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jou verhaal Astrid!
    Je kaarten zijn prachtig ,deze ook.
    De beste wensen voor 2017
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen