woensdag 28 december 2016

Het jaar van Jenine

Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?
Na een periode van 2 jaar rust na wat nare gebeurtenissen in de privésfeer ben ik dit jaar weer teruggekomen "op honk" bij Noor! Design. Ik werd gelijk weer opgenomen in de groep, ik kwam weer terug in een "warm huis". Het is een heel bijzonder sfeer in deze groep.

Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2016?
Mijn hoogtepunt is de terugkomst en weer mogen werken met de mooie spullen van Noor! Design en het mogen meewerken aan het Noor! Magazine. Het blijft toch altijd bijzonder om je eigen creaties in een tijdschrift te zien. Ook mocht ik weer deelnemen aan de Noor! Design team dag, een gezellige meeting met alle teammaatjes. Het was echt weer een dag met een lach en een traan, wat hebben we toch een bijzondere band onderling.

Wat denk je dat 2017 gaat brengen voor Noor! Design?
Ik hoop dat het weer een jaar wordt met heel veel leuke nieuwe producten (en die komen er, want wij hebben op de team dag al weer verschillende sneaks gezien). Ook hoop ik dat we weer veel mensen mogen inspireren via internet, facebook, blogs, beurzen en demo's.

Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2016?
Oef dat is een lastige vraag, ik vind zoveel kaartjes mooi :) Ik heb dan voor deze kaart gekozen:


Ik ben gewoon helemaal weg van het mooie Lavendel A4 paperpad van Noor! Design, hou echt van die paarse tinten.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.

Groetjes Jenine

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn jullie verhaaltjes toch leuk om te lezen en wat er allemaal in zo'n jaar voor gebeurtenissen waren. Ook jouw kaart vind ik prachtig. Hou ook van de lila kleurtjes en lavendel! Fijne jaarwisseling alvast en alle goeds voor 2017! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer goed mag gaan Jenine!
    Je kaart is super mooi ,de mallen en kant!!
    De beste wensen voor 2017
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen