maandag 26 december 2016

Het jaar van Jolanda

Hallo allemaal, Het einde van 2016 nadert. Vandaag aan mij de beurt om iets te vertellen over mijn jaar bij Noor! Design.

Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?
Ik mag me nu bijna een jaar Noor! meisje noemen en wat ben ik daar blij om. Werken met zulke toffe meiden en al die gave materialen elke dag een feestje.


Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2016?
Jeetje wat vindt ik dit een moeilijke vraag, heb er zoveel gehad het afgelopen jaar! Maar het mee werken aan het Noor! magazine is toch wel heel erg bijzonder. Je werk terug zien in een magazine is toch helemaal GEWELDIG!

Wat denk je dat 2017 gaat brengen voor Noor! Design?
Omdat we al maanden vooruit werken met ideeën en productie het wordt weer een top jaar met vele nieuwe super gave materialen.
Mijn handen jeuken al om er mee aan de slag te mogen! 


Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2016?
De mooiste kaart is een hele moeilijke keuze, we hebben zoveel mooie creaties gemaakt met mooie nieuwe materialen maar ik heb er 1 gevonden. 


Dan heb ik de vragen beantwoord en rest mij nog als laatste jullie een heel creatief en gelukkig 2017 te wensen!


3 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal weer en prachtige kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je handen jeuken Jolanda!
    Dat beloofd wat voor ons om te bekijken.
    Ook jij de beste wensen voor 2017
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen