donderdag 29 december 2016

het jaar van Joyce

Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?
Het was weer een fijn jaar met de meiden! We spreken elkaar dagelijks en delen lief en leed. Het is fijn om deel te zijn van ons geweldige team. Naast het team werk ik ook bij Noor! Design al weer voor het 3e jaar. Het bij houden van de blogs en Facebook is iets waar Jolanda en ik dagelijks mee bezig zijn. En om dan jullie enthousiasme daar te lezen maakt ons werk nog leuker! Bedankt daar voor!

foto van Jolanda Bergmans.

Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2016?
Dat de workshops die ik met de Noor! Design artikelen geef steeds weer een succes zijn is voor mij echt een hoogte punt. Ik geniet daar steeds weer van. Natuurlijk ook de demo's die ik heb mogen verorgen! Zo ook op de Kreavak dit jaar aan winkeliers.

foto van Cards en More By Joyce Martens.

Wat denk je dat 2017 gaat brengen voor Noor! Design?
Weer veel mooie collecties want daar hebben we al wat van kunnen zien. Gemeen he ;) En je weet het maar nooit bij Jolanda wat het komende jaar weer kan brengen. Vast veel gezelligheid!

Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2016?
Jeetje als je terug kijkt maak je toch best veel op een jaar. Ik vind zelf dit één van de mooiste kaartjes.



Het was de Noor! Design Challenge van vorige maand. De blauwe mal en de No end Border zijn wel mijn favorieten!

Ik wens jullie allemaal een prachtig uiteinde en een gelukkig, gezond en liefdevol 2017! Dat we maar weer veel van onze hobby en vriendschap mogen genieten.

2 opmerkingen:

  1. De verhaaltjes gaan maar door, deze is ook weer leuk om te lezen. En je kaart is geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellig verhaal ,je kaart is ook prachtig!
    Wat een mooie mallen zijn dit!!
    De beste wensen voor 2017
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen