dinsdag 13 december 2016

Hoera



Hallo allemaal,

vandaag een kaart met een pocket waar 2 labels in zitten.


De basis heb ik gemaakt van wit en roze cardstock met daarop designpapier.. De randjes heb ik be-inkt met distress inkt vintage photo.


Het plaatje heb ik in deze mooie mal (6002/0579) geplakt. 

6002/0579 Fantasy rechthoek + 2 frames

Bij deze mal zit ook een rechthoek om je plaatje precies op maat uit te stansen,super handig. Ik heb er 2 labels van gemaakt.


 Aan de bovenkant  van de pocket heb ik de no end border met libelles (6002/0585). Het handige is, deze mal stans je uit en dan kun je het gedeelte eronder zolang maken als je wilt. De losse libelles (6003/0036) passen hier mooi op, ik heb ze opgeplakt  met wat pareltjes.

6002/0585 Noor! No end Border Libelles

Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren, groetjes

1 opmerking: