donderdag 22 december 2016

Oh boy

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien die ik voor het Noor! Design team blog gemaakt heb.

Deze keer ben ik met het prachtige Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Cool Dudes, art. nr. 6011/0381.


Ik heb als basis een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik ben begonnen met zwart karton, hierop kraft karton en vervolgens design papier. Ik heb rechts de tandwiel met klok van Noor! Design gedaan, art. nr. 6002/0634. Deze heb ik uit zwart karton gestanst en hierna heb ik met Versamark en Enamel Frantage een mooi glinster effect aangebracht.

6011/0381 stansblok Cool Dudes

Het plaatje heb ik gemat op een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts. Dit ribbelkarton heb ik met een beetje Gesso bewerkt. Onder het plaatje heb ik nog een tab met tekst geplakt. Rondom het plaatje heb ik de prachtige ster cirkel van Noor! Design gedaan, art. nr. 6002/2042. Deze heb ik op dezelfde manier bewerkt als de tandwiel, alleen heb ik met de bijpassende vintage flourishes nog een paar lossen sterren gestanst uit blauw karton, art. nr. 6003/0072.

6002/2042 Noor! Design Winter Wishes Circle Stars

Links heb ik nog de vintage flourishes auto gedaan, hierachter heb ik nog een stukje zwart karton gedaan, art. nr. 6003/0074. Langs de gehele kaart heb ik ook enamel frantage gebruikt. Meer heeft deze kaart volgens mij ook niet nodig.

6003/0074  Vintage Flourishes Fiat en VW

Ik hoop dat ik jullie met deze jongenskaart weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad super leuke kaart Astrid!!!
    Een leuk model en stoer plaatje.
    De sterren mal is prachtig!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen