zaterdag 10 december 2016

Out of Africa


Hallo Allemaal,

Eventjes ver weg van alle kerstkaartjes, neem ik jullie gezellig mee op safari. Dat gaat heel makkelijk met het super gave safaripapier Out of Africa (6011/0503) van Noor!Design.


In dit paperbloc zitten heel veel leuke dierenprintjes. Dus even een bijpassend plaatje erbij en je hebt in no time een leuke kaart. Ik heb hier het giraffe papier ook nog eens extra bewerkt met ATC stencil wilde dieren 6002/0823.  


De grasrand op de voorgrond heb ik gemaakt met stans 6002/0641. Ik heb deze twee keer in het crème gestanst en een keer in het kraft. 


Plak ze om en om op elkaar en dan krijg je een grasrand met meerdere kleuren sprietjes.


Het tekststempeltje komt uit stempelset 6410/0435, net als de pootafdrukken. De tekst is gestempeld op een tag van Vintage Flourishes 6003/0062.


Tussen het gras zit een camera die hoort ook bij de Out of Africa collectie en komt uit set 6002/0637.



Boven het plaatje heb ik nog een dubbele rand gemaakt met klimop 6002/0456.



Een fijne dag allemaal.

Liefs Judith

1 opmerking: