zondag 4 december 2016

The very Best

Goedemorgen welkom hier, Gezellig dat je er bent. Vandaag heb ik voor jullie een stoere jongens kaart gemaakt. 


Voor vele is dit een hele klus meer met de nieuwe Noor! design stansblokken is het zo gepiept.


 La Vie Est Belle - Cool Dudes - 6011/0381.  Dit is een compleet papier blok met heel veel verschillende elementen Design papier, plaatjes, tickets, teksten en embellisment Dus je hebt alleen nog cardstock nodig en je maakt de leukste kaarten.


De Noor! design gears stanzen zijn zo cool om te combineren bij dit stansblok. Hier de Gears - Tandwiel met klok 6002/0634 gebruikt. Deze heb ik onder mijn design papier uit laten steken. 


Een stukje ribbelkarton maakt het nog stoerder!


Voor de basis vorm heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt.
Die zijn toch ook zo handig in gebruik. Overtrekken op je papier en uitknippen maar! Dutch Doobadoo - shape art - Schild 2 - 470.713.140.

Ik hoop dat je bij het zien van dit kaartje inspiratie heb opgedaan.

Lieve groetjes, 

3 opmerkingen: