donderdag 19 juli 2018

Bloghop - Augustus collectie

Dag allemaal,

Ook in de vakantietijd gaan we bij Noor! Design lekker door met het introduceren van mooie collecties. Deze showen we graag aan jullie!

foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.

De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Judith

Annette

Corry

Nicolette

Sylvia

Miranda

Miranda K

Daisy

Hanny

Corina


Jolanda

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 19 juli t/m 21 juli langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

Je start met hoppen bij het blog van:

 Judith

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

33 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten allemaal.Ik heb ze allemaalgehad.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Noor dames. Wat een fantastische kaart en en layouts heb ik weer gezien. Weer heel veel inspiratie opgedaan. Nu nog de tijd vinden om dit toe te passen in mijn eigen projecten hahaha. Dank jullie wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een inspiratie allemaal weer. Ik heb tienjaar stil gestaan met kaarten maken maar heb door Noor en de Meisjes weer zin gekregen om kaarten te maken en te scrappen. Wat ben ik blij dat ik via Wil Bijl Noor op mijn pad kwam. Nu alles weer aanschaffen want heb toen bijna alles weg gedaan. Ben weer helemaal Happy! Dank jullie wel! Sta zowel als unknow als joke pestman. zag het telaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh oh oh wat een mooie creaties zijn het weer die jullie ons zien hebben laten 😘 een feestje om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ho salato da tutte ragazze! una creazione più bella dell'altra! bellissimi i premi del blog hop! partecipo e continuo a saltare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke bloghop en wat een prachtige voorbeelden zijn er met de fantastische nieuwe artikelen gemaakt. Heb weer heel veel inspiratie opgedaan! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een supergave bloghop! Mijn verlanglijstje is weer gegroeid! Wat een leuke dingen hebben jullie weer gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk bij een kopje koffie, buiten in de tuin de bloghop gedaan.
    En wat een leuke ideeën weer opgedaan!
    Op naar de volgende HOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongelooflijk wat jullie toch iedere bloghop weer maken, zoveel blogs en alle creaties weer geweldig.
    Weer zoveel inspiratie, nu nog de tijd om al dat moois te maken. Bedankt weer alle dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke hop
    Blub, kerst, pilaartjes en supermooie lay outs en toffe kleuren allemaal
    Bedankt dames voor deze inspiratievolle hop

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie, maar vooral heel verschillende voorbeeld kaarten.
    Ik moet bekennen dat ik een beetje verliefd ben geworden op Blub, maar ik heb ook heel mooi papier langs zien komen en ook de kerstmallen zijn erg leuk. De bloemen zijn haast onmisbaar, bloemen heb je toch nooit genoeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt!! Genoeg inspiratie weer😍
    Dank jullie wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als er nog veel noor meisjes bij komen gaan we voor de blogt op een hele dag moeten uitrekken ;). Mercie voor de tips

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo alles bekeken. Ik vind het weer fantastisch. Eén voor één geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, dames. Jullie het weer boor elkaar gekregen. Stuk voor stuk geweldig. Leuk dat er nu ook 2 layouts tussen staan. Ik heb weer inspiratie opgedaan. Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dames van 't Noor Design team, wauw!! Echt superleuk kaarten en layouts ........ zodra de armen weer meewerken ga ik aan de slag, want inspiratie te over, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt.En zekers ideeen opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb weer genoeg inspiratie opgedaan om zelf aan de slag te gaan! Dank jullie wel. Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle creaties bekeken . Zijn prachtig en zo verschillend . Leuke ideeën opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou.... ik weet het! En ik wist het ook al zonder de hop: deze maand zijn gewoon alle spullen supergaaf enne.... hihi ik wil alles wel hebben😍

    Ik vind dat hoppen zo leuk! Zo relaxt na een dagje met de drukke kids

    En nu maar weer een verlanglijst maken.... oeffff

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben bij alle dames aan het lekkerbekken geweest. Wat een prachtige artikelen zijn er weer en wat wordt m’n lijstje lang, morgen maar eens goed ervoor gaan zitten wat ik allemaal wil. Maar inspiratie heb ik wel gekregen, met een lach op mijn gezicht heb ik zitten genieten van alle mooie creaties. Top dames en bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben bij alle DT dames langs gehopt, wat zijn er weer prachtig voorbeelden met de nieuwe Noortjes gemaakt, zo lekker verschillend zodat je kunt zien wat er mee gefreubeld kan worden, toppers allemaal....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh oh oh wat heb ik weer genoten van al jullie mooie creaties😍😍. Dank jullie wel voor alle inspiratie en ideeën. Het is echt een genot om te mogen hoppen. Groetjes Monica 💞😘

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een hoop veelzijdigheid was het weer, heel mooi hoor. Werd steeds meer verliefd op de doily..dus zal die toch op mijn lijstje gaan bijschrijven..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb alle creaties gezien. Wat prachtig weer allemaal! Zo verschillend en allemaal zo leuk! Met prachtige nieuwe materialen! Hier krijgt een mens weer een hoop inspiratie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo heb ze allemaal gezien het was echt weer klasse wat ik heb gezien super gedaan dames hoor weer een hoop inspiratie op gedaan bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alles weer gezien 😀😀
    Leuke ideeën opgedaan. Hoe jullie dit weer iedere keer verzinnen!
    Zoveel verschillende creaties met dezelfde spullen. Bedankt en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een leuke bloghop !! Weer een heel mooie nieuwe collectie !! Weer goede ideeen opgedaan !! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie collectie die er mag zijn. Leuke voorbeelden en het was leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige creaties zijn er allemaal weer voorbij gekomen. Het DT-team heeft weer geweldig zijn best gedaan. En wat een prachtig mooie producten zijn er weer uitgekomen. Ik heb genoten, nu gauw zelf weer aan de gang.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke collectie weer, wat kiezen we deze keer weer uit de collectie en gaan we al beginnen met de kerstkaarten met dit mooie weer of wachten we de vakantie nog even af. In elk geval allemaal weer top voor al jullie inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wow, ik was eerst te vroeg met mijn reactie hihi. Ik heb alle kaarten gezien, en ik werd weer eens weggeblazen door alle mooie pareltjes van kaarten en scraplayout. Super mooi allemaal, echt petje af (eigenlijk is de pet nog te klein, een zonnehoed is beter denk ik). Dank jullie wel voor alle inspriratie

    BeantwoordenVerwijderen