donderdag 26 juli 2018

Happy 75th birthday

Goedemorgen lieve mensen,

Nog even en dan heeft het hele 'schoolgaande' land vakantie! Ik vind het altijd een heerlijke tijd met minder verplichtingen en gehaast en tijd voor andere dingen. Maar het knutselen gaat voor mij ook dan lekker door. Ik krijg echt 'afkickverschijnselen' als ik een paar dagen niet kan knutselen. Er gaat dus altijd wel een doos met spulletjes mee, waar we dan ook naartoe gaan. Binnenkort viert mijn lieve moeder haar 75e verjaardag. En natuurlijk hoort daar een door mij zelfgemaakt kaartje bij!


Het papier dat ik heb gebruikt komt uit de set 'Hug in a Mug' van Noor! Design 6001/0543.  Om het, op Pinterest gevonden, plaatje heb ik de mooie, blauwe, ovale mal 6002/1112 gebruikt.


Aan de bovenkant van de tag twee keer het bijbehorende hoekje. Aan de zijkanten de bijpassende randmal 6002/1113.


 Ik heb de poinsettia's 6002/1048 als een 'niet-kerstbloem' op deze kaart gebruikt.



Echt een geweldige bloemenstans! Ik gebruik 'm heel graag. In de hartjes een mooie plakparel.


Bij de bloemen heb ik de, bij mij immens populaire, varentakjes 6003/0083 gebruikt. Met de Crafty Cocktail labels 6004/0013 en de cijferslabels 60021083 de verjaardagswensen op de kaart aangebracht.


Voor nu een fijne dag en leuk dat je even op ons blog op bezoek kwam! Graag tot snel weer een andere keer!

2 opmerkingen: